Deze zomer rollen we de matjes uit in mijn tuin in Bevekom, in het gras, onder de open hemel.
Valt de regen of wordt de hitte te zwaar, dan gaan we naar binnen, de koelte van de kerk in Tienen in.
Niets ligt deze zomer vast.
Ik laat me meevoeren door het seizoen en voel wat de dag vraagt: een actieve flow, een trage les, of stil zitten tot het licht kantelt.
Zin om erbij te zijn?
In het WhatsApp-groepje Zomeryoga laat ik telkens weten waar en wanneer.
Alleen ik post er. Geen praatgroep, niets om bij te houden :-)


